Kesälaitumet kutsuvat hiljalleen. Keräsimme erikoisen kevään Vapan viisi luetuinta blogia laiturinnokkaan luettavaksi. 

  1. Koronan tuomat liiketoimintamallit ovat täällä. Maailma ei ole koronan jälkeen entisensä, mutta kaikki viruksen aiheuttama muutos ei ole välttämättä negatiivista, kirjoittaa Senior Content Designer Sebastian Koskinen.
  2. Uskalla olla pehmeä. Kasvata paksumpi nahka, sanoo ihminen, jolla ei ole empatiataitoja. Ja sehän ei meille milleniaaleille käy, kirjoittaa tiimiälyvalmentaja Emma Nikka.
  3. Digimarkkinoijan 101 – Vapan kymmenen käskyä. Miten siis lähteä liikkeelle digimarkkinoinnissa? Vapan osakas ja digimarkkinoinnin johtava asiantuntija Mikko Rummukainen kertoo vinkkinsä, mitä pitää mielessä verkkoviidakkoon sukeltaessa.
  4. Miten markkinoida kansainvälisen kriisin keskellä? Brändin olemassaolon ehto tulee olemaan sen kyky tuottaa jotain arvokasta ja merkityksellistä ihmisten elämään, kirjoittaa Creative Strategist Sara Varjoranta.
  5. Uuden äärellä. Olemmeko etäyhteyksien päässä lähempänä henkilökohtaiseen tilaan pääsyä kuin ”normaalissa” arjessa, kirjoittaa Content Designer Ella Ronkainen. 

Vapan väki toivottaa kaikille oikein rentouttavaa kesäaikaa!