Suosittu uutuusteos kätkee sisäänsä kaikki oleelliset opit sisältömarkkinoinnin menestyksekkäästä toteuttamisesta. Kirja on kirjoitettu vauhdittamaan markkinointiviestinnän alan kehitystä kohti uudenlaista markkinoinnin ekosysteemiä, ja se on herättänyt jo paljon kiinnostusta niin alan konkareiden kuin sitä vasta opiskelevien keskuudessa.
Löydät Sisältömarkkinoinnin työkalut -kirjan Alma Talentin verkkokaupasta sekä sidottuna että e-kirjana. Löydät sen myös hyvin varustelluista kirjakaupoista.
”Tätä on sisältömarkkinointi, tai melkeinpä koko markkinointiviestintä tänä päivänä.” – Pauli Waroma, hallituksen puheenjohtaja, Sherpa
“Selkeä, käytännönläheinen ja hyvin jäsennelty johdatus sisältömarkkinoinnin maailmaan. Kirja avaa hyvin sitä, miten onnistuneella sisältömarkkinoinnilla voidaan saavuttaa suoraan liiketoimintaa hyödyttäviä tuloksia.” – Sanna Huopio, viestintäjohtaja, Sweco
”Loistava kirja – tämä tekee monesta markkinoijasta paremman. Kirjassa sisältömarkkinointi on nostettu osaksi koko yrityksen kaupallista toimintaa; se ei ole pelkästään markkinointi-ihmisten työ.” – Tanja Piha, kasvuasiantuntija