Henkilökohtuisesti-konsepti esittää lapsettomuuden ympärillä käytäviä keskusteluja lapsettoman ihmisen näkökulmasta. Konseptin kuvamaailma näyttää arkisia tilanteita, joissa kysytään lasten hankinnasta. Nämä ovat pikaisia kohtaamisia liikenteessä, keskusteluhetkiä kahvikuppien äärellä tai arkisia hetkiä sukulaisten kanssa kotona.
Konsepti kuvaa sitä, millaisia ajatuksia lapsettoman mielessä tällaisten kysymysten edessä voi liikkua. Olisiko kysyjä valmis kuulemaan nämä ajatukset jos ne sanottaisiin ääneen? Olemme Vapalla konseptin ja sen visuaalisen ilmeen saamasta huomiosta ja tunnustuksesta erittäin ylpeitä, ja myös Mehiläisellä iloitaan palkinnosta.
”Lapsettomuuden ympärillä käytävä keskustelu on tärkeää, ja se koskettaa monia. Vapa kiteytti oivaltavasti aiheen herkkyyden markkinointiviestinnän konseptiin, pääviesteihin ja kuvamaailmaan. Toivottavasti keskustelu henkilökohtaisuudesta tavoittaa mahdollisimman monen”, sanoo Mehiläisen markkinointipäällikkö Reetta Rautkivi.
Kiitämme kunnianhimoista ja rohkeaa asiakastamme!