Alison Morrison on liittynyt Vapan tiimiin ja johtoryhmään elokuussa. Viimeiset vuodet Wunderman Thompsonilla eri rooleissa työskennelleellä Morrisonilla on vakuuttava tausta sisältö- ja strategiatyön parissa. Ennen toimistomaailmaan hyppäämistä hän työskenteli hyväntekeväisyysjärjestöjen markkinoinnissa ja keskittyi etenkin brändinrakennukseen.
“Sisällöt herättävät brändin eloon, joten ne ovat merkittävä osa brändin rakentamista ja pitämistä ajassa kiinni”, Morrison sanoo.
Osaamisensa lisäksi Morrison haluaa tuoda Vapalle itseluottamusta ja selkeyttä.
“Vapassa minuun vetosi kunnianhimon ja itsenäisyyden lisäksi pioneeriyden henki. Pienemmässä toimistossa luomme yhdessä tulevaisuutemme ja määrittelemme intohimomme ja kiinnostuksenkohteemme.”
Morrison uskoo, että mitä enemmän toimistot tekevät töitä yhdessä asiakkaidensa kanssa ja haastavat toisiaan puolin ja toisin, sitä parempia tuloksia saadaan aikaan.
“Parhaimmillaan markkinointi saa ihmiset tuntemaan olonsa kuulluksi, ymmärretyksi ja nähdyksi. Olemme vastuussa siitä, yhtä paljon kuin rahan tekemisestä”, Morrison jatkaa.
Vapan toimitusjohtaja Heli Hytönen uskoo, että Morrisonin liittyminen tiimiin vauhdittaa Vapan kulkua kohti tavoitetta olla asiakkaalle edistyksellisin markkinoinnin kumppani.
“Alison on briljantti strategi, joka ymmärtää tämän päivän brändinrakennuksen keinot ja lainalaisuudet. Alisonin raudanluja kokemus ja kirkas strateginen näkemys vakuuttivat minut siitä, että yhdessä hänen kanssaan viemme Vapaa eteenpäin.”