Markkinoinnin ja viestinnän alalla uransa tehnyt Jussi Hakanen vahvistaa Vapan markkinoinnin strategista suunnittelua sekä tuo mukanaan sosiaalisen median kokemusta ja sisältöosaamista. Jussin laajassa osaamisessa yhdistyvät viestinnän keinot, bisnestuntemus, markkinoinnin kokemus ja rautainen ote sosiaalisen median kanaviin sekä niiden sisältöihin.
Strategin työssä myös ihmistuntemus ja ongelmanratkaisukyky ovat keskeisiä taitoja.
”Tämä homma on mahdollisimman paljon dialogia asiakkaan ja oman tiimin kanssa. Niiden pohjalta syntyvät tärkeimmät oivallukset. Pelkällä pintapuolisella tutustumisella ongelmaan on vaikea löytää ratkaisuja.”
Jussi tuo Vapalle kokonaisvaltaista suunnitteluvalikoimaa yhdistämällä markkinoinnin ja viestinnän keinoja. Hänellä on taustaa työskentelystä niin markkinointi- kuin viestintätoimistokentällä.
”Yritykset ovat alkaneet hoksata, että asiakaspolun varrella on monia kohtia, jotka vaativat erilaisia ratkaisuja. Että jos brändi-filmissä on jokin tietty insight siellä pohjalla, niin sitä samaa insightia voi ja tuleekin hyödyntää tausta-ajatuksena laajemmalle kirjolle erimuotoisia sisältöjä. Tärkeintä on, että kokonaisuus kommunikoi monipuolisesti samaa pääajatusta. Laajalla osaamisella me voimme olla auttamassa jokaisessa niissä kohdassa ja pitää huolta, että pääajatus säilyy”, Jussi pohtii.
Vapasta Jussilla oli mielikuva pioneerihenkisenä sisältömarkkinointitoimistona. Tämä piti kutinsa, mutta osaamisen monipuolisuus toimiston sisällä yllätti kokeneenkin osaajan.
”Täällä on todella dedikoituneita monipuolisia osaajia, jotka samaan aikaan edistävät asioita sekä intohimolla että hyvällä meiningillä”, Jussi hehkuttaa.