Vapan pitkäaikainen asiakas Tikkurila etsi uusia tapoja inspiroida vanhempia ja saada heidät innostumaan lastenhuoneiden maalaamisesta. Kohderyhmää haluttiin aktivoida ja sitouttaa brändiin entistä kokonaisvaltaisemmin. Tikkurila kaipasi omaa, erottuvaa näkökulmaa lastenhuoneen värien valintaan ja sisustamiseen.
Lapsen näkökulma inspiroi vanhempia värien käytössä
Tikkurilan lapsiperheasiakkaille suunniteltu konsepti kannustaa ottamaan oppia lasten rohkeasta värienkäytöstä ja luomaan tiloja, joissa sekä lapset että aikuiset viihtyvät.
ASIAKAS
Tikkurila Group
AVAINSANAT
Luova konseptointi, lanseerauskampanja, video- ja kuvatuotanto
VUOSI
2022
RATKAISU
Lasten maailmasta ja leikeistä kummunnut konsepti kannustaa tekemään kestäviä värivalintoja lastenhuoneen sisustuksessa.