Vuoteen 2020 mennessä olimme kehittyneet täyden palvelun markkinointitoimistoksi. Se mikä alkoi sisältömarkkinoinnista, oli kasvanut asiakkuuksien mukana kattamaan kaikki mainonnan palvelut.…
Tarkastellessa Vapan 15-vuotista taivalta, vuodet viidestä kymmeneen erottuvat aikana, jolloin pääsimme kokemaan sekä huikeaa kasvua että perustavanlaatuisia haasteita. Se oli…
Kun saimme Idan kanssa idean Vapasta vuonna 2009, termiä ”digitaalinen sisältömarkkinointi” ei juurikaan tunnettu Suomessa. Maailmanlaajuisestikin ala oli lapsenkengissä ja…
Sinulla on luultavasti tarpeeksi sisältöä täyttämään koko kalenterisi 2025. Sisällössä, johon olet jo panostanut, on todennäköisesti hyödyntämätöntä potentiaalia, joka on…
Somelähettiläsohjelma voi moninkertaistaa yrityksen näkyvyyden ja uskottavuuden, mutta onnistuminen vaatii muutakin kuin teknistä toteutusta. Avain menestykseen on kulttuurimuutos, jossa jokainen…
Millainen sosiaalisen median sisältö tuottaa todellisia tuloksia? Mitä käy, kun markkinoinnin ammattilaiset puhuvat suoraan ja rehellisesti somen haasteista? Vapan uusi…