Oivallus & toteutus
Näin syntyi ajatus Boxista, tulevaisuuden verkkokaupan kivijalasta ja kokemuksellisesta tilasta, jossa on myös maailman suurin pakettiautomaattipiste. Box on puuttuva pala kodin ja verkkokaupan välillä, jossa verkko-ostaminen ja kestävät arvot kohtaavat.
Keskeinen strateginen oivallus Box by Posti -konseptin ympärillä on se, että verkkokauppaostaminen lisääntyy ja sen rinnalle pitää luoda uusia tapoja palvella kuluttajia kivijalassa. Tilan tavoitteena on vastata siihen, kuinka toiminta kivijalassa voi tukea ja sujuvoittaa verkko-ostamista.
Box avattiin marraskuun alussa Helsingin Keskuskadulle. Uudessa verkkokauppaan erikoistuneessa toimipisteessä asiakkaalle tarjotaan uusia palveluita verkkokauppaostamisen helpottamiseksi – ja ekologisuuden lisäämiseksi.