Idea
Vuonna 2015 alkaneen yhteistyön alkumetreillä Vapa suunnitteli ja toteutti henkilöstölehden digitalisoinnin ja aloitti jatkuvan sisällöntuotannon, jonka avulla henkilöstö tavoitetaan vuoden jokaisena päivänä ja heille voidaan tarjota tietoa ja vertaistarinoita. ISS:lle aloitettiin myös jatkuva monikanavainen sisällöntuotanto, jonka tuloksena syntyy erilaisia viestinnän, myynnin ja markkinoinnin sisältöjä, kuten mediaviestintää, dioja myynnin tueksi, sosiaalisen median sisältöjä ja postikortteja asiakasviestintään.
Vuosien mittaan yhteistyö on kehittynyt kumppanuudeksi, jossa Vapa muodostaa ISS:n ulkoisen viestinnän ja markkinoinnin tiimin. Töissä-digi tukee työnantajamielikuvaa ja vastaa tarpeeseen viestiä jatkuvasti työntekijöille ja nostaa heidän ammattiylpeyttään B2B-sisällöt vahvistavat asiakassuhteita ja nostavat esiin ISS:n kilpailuetuja tukien ISS:n brändimielikuvaa. Verkkoalustojen ulkoasua on päivitetty vuosien varrella ja myös videotuotannot ovat vakiinnuttaneet roolin osana sisällöntuotantoa. Esimerkiksi Urapolku-videoiden avulla pystytään korostamaan ISS:n tarjoamia uramahdollisuuksia ja panostuksia työntekijöihin.
Tulokset
Töissä-digilehden suosion kasvu on ollut jatkuvaa. Vuonna 2021 TöISSä-digilehden uusia kävijöitä oli yli 38 000 ja palaavia kävijöitä lähes 9 000. Kaikkien sisältöjen keskimääräinen lukuaika on liki 1,5 minuuttia, ja sisältöjen parissa vietetään parhaimmillaan yli neljä minuuttia. Töissä-digilehden sisältöjä on saatu myös onnistuneesti osaksi rekrytointiprosessia, sillä useat eri työnhakusivustot ovat viimeisen vuoden aikana nousseet liikenteenlähteiden kärkikymmenikköön.