Oman äänen löytäminen sosiaalisessa mediassa vauhditti myyntiä +300%
Sokos Emotion etsi sosiaaliseen mediaan kattokonseptia, jolla tavoittaisi Z-sukupolven. Vapan suunnittelema ja toteuttama konsepti on myös fyysinen tila, jossa tutkitaan kauneustuotteita ja trendejä. Box of Emotions kolminkertaisti myynnin halutussa kohderyhmässä ja se palkittiin 2024 kansainvälisessä Content Marketing Awards -kisassa.
“Vapa valikoitui kumppaniksi hankkeeseen, sillä he ymmärsivät kokonaisvaltaisen konseptin voiman ja auttoivat meitä luomaan ratkaisun, joka antaa kauneuden sisällöillemme laajemman merkityksen.”
– Emilia Pikkuaho, SOK:n Social Media Lead
ASIAKAS
Sokos Emotion
AVAINSANAT
Sosiaalinen media, luova konseptointi, somekonsepti, visuaalinen suunnittelu, sisällöntuotanto, videotuotanto, digitaalinen markkinointi
VUOSI
2023–
RATKAISU
Uusi Sokos Emotionin brändiä rakentava social first -konsepti saavuttaa Gen Z -kohderyhmän ainutlaatuisella tavalla ja vahvistaa Sokos Emotionin asemaa johtavana kauneuden asiantuntijana sekä kauneustuotteiden myyjänä.
TULOKSET
• 300 % kasvu kohderyhmän kauneustuotteiden ostoissa
• 87,8 % kasvu kohderyhmän verkkokauppaostoksissa
• +6M näyttöä Instagramissa & TikTokissa
• Voittaja: Best Content Marketing and Paid Advertising Integration 2024 (CMA)
• Konsepti jatkaa elämäänsä Sokos Emotionin tapahtumissa, tuotteistuksissa ja liikkeissä