Fazer

Yllättävän pehmeä leipä­lanseeraus

Fazer lanseerasi uudenlaisen ruisleivän, Puikula Pehmeämpi 100Rukiin. Brändikonseptiin pohjaava kampanja jatkaa tunnesiteen rakentamista kohderyhmään, uutuustuotteen erottautumistekijöiden nostamista unohtamatta.

ASIAKAS
Fazer 

PROJEKTIN LUONNE
Luova konseptointi, kampanja, lanseeraukset, sisällöntuotanto, video- ja kuvatuotanto, digitaalinen markkinointi, monikanavainen markkinointi

MILLOIN TEHTY
2020–2021

RATKAISU
Vahva brändikonsepti auttoi suunnittelemaan lanseerauksen, joka puhuttelee kohderyhmää ja jatkaa brändin yhtenäistä läsnäoloa. 

TULOKSET
Fazer Puikulan tunteisiin vetoava, brändin jatkuvaan läsnäoloon perustuva markkinointi vahvistaa markkina-asemaa ja brändipreferenssiä.