Valio

Valion brändikampanja kannustaa omannäköiseen jouluun

Nuorille suunnattu, stilisoimaton ja elämänmakuinen Joulu niin kuin tykkäät -kampanja ylsi ennätykselliseen huomioarvoon ja vei Valion TikTokiin ja Jodeliin.

ASIAKAS

Valio

AVAINSANAT

Luova konseptointi, brändikampanja, video- ja kuvatuotanto, sisältömarkkinointi

VUOSI

2021

RATKAISU

Erilaisista joulunviettotavoista inspiraationsa saanut kampanja lämmitti brändisuhdetta Valion ja Gen Z:n välillä. Joulu tai ei, kaikkien pitää syödä!

TULOKSET

86 % Huomioarvo Gen Z-kohderyhmän keskuudessa

75 % kiinnostui pääviestistä

Yli 25 000 Jodel-avausta 3 päivässä, satoja kommentteja

Joulugeneraattori tehtiin 40 000 kertaa ja se sai 1200 jakoa