Fazer

Koko perheen kuunneltava satu pehmeisiin iltapalahetkiin

Kerää yhteen koko perhe, voitele iltapalaleivät valmiiksi ja laita Fazer Puikulan tarjoama satu soimaan. Kuunneltava iltapalasatu on bränditeko, joka vahvistaa lapsiperheiden tunnesidettä brändiin.

ASIAKAS
Fazer 

AVAINSANAT
Luova konseptointi
kampanja
bränditeko
sisällöntuotanto
video- ja kuvatuotanto
äänituotanto
digitaalinen markkinointi

VUOSI
2021– jatkuu edelleen

RATKAISU
Puikula vahvistaa kohderyhmän tunnesidettä brändiin tarjoamalla lapsiperheiden iltoihin pehmeän yhdessäolon hetken.

TULOKSET
Brändikonseptia ja brändin läsnäoloa kohderyhmän arjessa vahvistava teko osoittaa Puikulan ymmärtävän kohderyhmää. Kuuntelijat palaavat sadun ääreen yhä uudelleen.