Vuokra-asuntojen välittäjästä elämykselliseksi lifestylebrändiksi
Asiakas
Lumo
ASIAKKAAN LAINAUS:
“Vapa on sisältöstrategioiden ja sisältömarkkinoinnin pioneeri, joka on uskaltanut haastaa markkinaa ja perustella laadukkaiden sisältöjen merkitystä. ” – Hanna Härkönen, Head of Marketing, Lumo Kodit
TARVE & RATKAISU
Vuokramarkkinalla sisällöt ovat perinteisesti keskittyneet vain kotiin ja asumiseen. Vapa loi Lumo-kodeille sisältö- ja kanavastrategian, joka siirtää huomion asumisesta kokonaisvaltaisempaan elämiseen.
TOTEUTUS
Lumo-kotien brändistrategia ja markkinointiviestinnän konsepti laajentavat mielikuvaa vuokralla asumisesta kohti helpompaa ja vaivattomampaa kaupunkielämää. Sisällöt tuovat esiin arjen pieniä suuria nautintoja, vinkkejä ja elämyksiä sekä yhteisöllisyyttä, mikä erottaa Lumon kilpailijoista. Tekeminen jalkautuu sisällönsuunnitteluna ja -tuotantona Lumo.fi-saitille ja sosiaalisen median kanaviin. Tavoitteenaon rakentaa Lumosta asumisen lifestylebrändi.
