Fazer

Yllättävän pehmeä leipälanseeraus

Fazer lanseerasi uudenlaisen ruisleivän, Puikula Pehmeämpi 100Rukiin. Brändikonseptiin pohjaava kampanja jatkaa tunnesiteen rakentamista kohderyhmään, uutuustuotteen erottautumistekijöiden nostamista unohtamatta.

ASIAKAS
Fazer 

AVAINSANAT
Luova konseptointi
kampanja
lanseeraukset
sisällöntuotanto
video- ja kuvatuotanto
digitaalinen markkinointi
monikanavainen markkinointi

VUOSI
2020–2021

RATKAISU
Vahva brändikonsepti auttoi suunnittelemaan lanseerauksen, joka puhuttelee kohderyhmää ja jatkaa brändin yhtenäistä läsnäoloa. 

TULOKSET
Fazer Puikulan tunteisiin vetoava, brändin jatkuvaan läsnäoloon perustuva markkinointi vahvistaa markkina-asemaa ja brändipreferenssiä.